Kad zvanāt uzaviation d’affairesjūs zināt, ka daži galamērķi, ko piedāvā privātā reaktīvā lidmašīna, netiek piedāvāti tradicionālajā komerciālajā aviācijā. Tātad kādas aviosabiedrības un savienojumi ir pieejami biznesa aviācijai?

Francijas 3 aviācijas centri
Francijai ir ļoti plašs gaisa satiksmes tīkls. Daļēji tas ir pateicoties daudzajām lidostām. Francijā ir trīs galvenās lidostas. Pirmā ir Roissy Charles De Gaulle. Parīzes Šarla de Golla lidosta, ko pazīst kā “Roissy-Charles-de-Gaulle”, ir Francijas lidosta, kas atrodas Île-de-France reģionā, divdesmit trīs kilometrus uz ziemeļaustrumiem no Parīzes.
To galvenokārt izmanto starptautiskajiem lidojumiem, bet var izmantot arī iekšzemes lidojumiem. Lidostu atklāja 1974. gadā pēc 1962. gadā sāktās tiesvedības.
Otra svarīgākā lidosta Francijas gaisa satiksmē ir l’aéroport d’Orly.
L’aéroport d’Orly atrodas uz dienvidiem no Parīzes, un tā galvenokārt ir paredzēta komerciālajai, nevis biznesa aviācijai. Tā ir aprīkota, lai apkalpotu privātās lidmašīnas, bet to izvēlas tikai tad, ja ir savienojums ar kādu aviosabiedrību.
Visbeidzot, pēdējā Parīzes lidosta, kas filtrē Francijas gaisa pārvadājumus, ir Le Buržē lidosta. Paris-Le Bourget ir lidosta, kas paredzēta tikai biznesa aviācijai. Tā tika atvērta 1914. gadā un atklāta 1919. gadā, un pirms l’aéroport d’Orly parādīšanās tā bija galvenā galvaspilsētas civilā lidosta. Pēc tam tā kļuva par ekskluzīvu lidostu biznesa aviācijai.
Tā atrodas uz ziemeļiem no Parīzes, un šeit darbojas ne mazāk kā 75 uzņēmumi, kas sniedz aeronavigācijas pakalpojumus. Šodien šī lidosta ir vadošā Eiropas biznesa lidosta. Tā ir etalons biznesa aviācijas pasaulē.
Divi lidostas veidi
Gaisa transportā ir divu veidu lidostas. Pirmais veids ir tā sauktā tradicionālā lidosta, kurā var nolaisties komerciālie gaisa kuģi. Tās parasti ir salīdzinoši lielas, un tajās var nolaisties visu veidu gaisa kuģi. Francijā ir 120 šāda tipa lidostas.
No otras puses, ir lidlauki un mazas lidostas. Tās ir daudz noderīgākas, nekā jūs domājat. Tie nodrošina satiksmi starp dažām ļoti attālām pilsētām. Tās ietaupa laiku un ļauj izvairīties no transporta, ja laika grafiks nav elastīgs. Tām ir skrejceļi, kas lielākoties var uzņemt privātās lidmašīnas.
Piemēram, l’aéroport de Courchevel ļoti bieži izmanto privātā aviācija. Uz šīs lidostas skrejceļa var nolaisties tikai nelielas privātās lidmašīnas, jo tā atrodas kalnos un tāpēc ir grūti pieejama lielākiem lidaparātiem.
Tāpēc šie nomaļie reģioni ir grūti pieejami ceļotājiem no visas pasaules, un mazās lidostas nodrošina pastāvīgu gaisa satiksmes plūsmu uz šiem galamērķiem.
Jauna klientu bāze
Galvenokārt ir mainījies pārvadāto pasažieru profils. Ilgus gadus Air France meitasuzņēmumi piedāvāja maršrutus par augstām cenām , kas bija pieejami tikai biznesa ceļotājiem .Cenu bieži vien noteica ļoti augstāssēdvietu izmaksas , un to vēl vairāk pasliktinājamazo lidmašīnu izmantošana. Tas mainījās pirms dažiem gadiem, kad parādījāszemo izmaksu ārvalstu aviosabiedrības, piemēram, easyJet, Volotea un Ryanair. Lielākas lidmašīnas arzemākām ekspluatācijas izmaksām un lielāku sēdvietu skaitu(100-150 sēdvietas vai 188 sēdvietas Ryanair) ir samazinājušas cenu par aviopārvadājumiem starp vietējām pilsētām. Turklāt tās ir ieguvušas jaunus klientus, kuri līdz šim nekad nav lidojuši ar lidmašīnām.
Tie nav tūristi, bet arvien vairāktūristu apmeklē draugus un ģimenes locekļus. Šīm aviosabiedrībām tagad ir liela tirgus daļa, un tās konkurē ar citiem transporta veidiem, piemēram, automašīnu vai vilcienu. Šobrīd ceļošana uz Londres bieži vien ir lētāka ar lidmašīnu nekā ar Eurostar. Tomēr patērētāju apziņā šī realitāte vēl nav pašsaprotama, jo ceļošana ar lidmašīnu vienmēr ir uzskatīta par luksusa pārvietošanās līdzekli.
Aviokompānijas
Šodienas aviokompāniju sarakstālabākos piedāvājumus piedāvā aviokompānijas low-cost kurās aviobiļetes ir lētākas. Šajās aviosabiedrībās nav classe affaires. Lielākoties klientiem ir tiesības uz vienurokas bagāžu un vienu rokas bagāžu , bet nav bezmaksas reģistrētās bagāžas. Parasti tie nav tiešie lidojumi. Lai piedāvātu lētus lidojumus, labāk ir veikt starpnosēšanos tālsatiksmes lidojumos. Turklāt dažādas regulārās aviosabiedrības piedāvā biežo lidojumu programmas, kas ļauj ceļot par zemākām izmaksām. Ir pieejams arī jauns lidojumu salīdzināšanas rīks, kas palīdz atrast labāko aviokompāniju no dažādu regulāro aviokompāniju piedāvājuma, atkal ar mērķi samazināt cenas.
Francija: centralizēta valsts
Francija ir valsts, ko pārvalda tās galvaspilsēta. Valsts ir ļoti centralizēta, īpaši transporta jomā. Lai nokļūtu no punkta A uz punktu B, parasti ir jābrauc caur Parīzi.
Vispopulārākais maršruts Francijā ir Paris-Nice maršruts, jo tāldarbi bieži vien veido lielāko gaisa satiksmes apjomu.
Pateicoties aviācijai un tam, ka tagad tas ir pieejamāks. Tagad ir iespējams ceļot uz jebkuru Francijas reģionu, nebraucot caur Parīzi. Tomēr lidostas atrodas lielajās pilsētās, nevis mazpilsētās. Privātā aviācija ir atbildīga par mazo, vidējo un lielo pilsētu savienošanu.
Nobeigumā varam apšaubīt sistēmu. Tas, ka viss ir centralizēts Parīzē, padara Francijas gaisa transporta sistēmu daudz sarežģītāku. Iekšējie maršruti noteikti būtu jāatver plašāk, lai tīkls būtu mazāk piesātināts. Mērķis ir arī samazināt izmaksas klientiem. Paredzams, ka tuvākajos gados aviopasažieru skaits dubultosies, tāpēc mums ir jāparedz šī problēma.
AEROAFFAIRES un tās ekspertu komanda ir jūsu rīcībā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, tāpēc rezervējiet savu nākamo lidojumu jau tagad. Mūsu komanda ir jūsu rīcībā pa tālruni: +33 1 44 09 91 82 vai e-pastu: charter@aeroaffaires.com. Jūs varat arī veikt savu devis en ligne lai saņemtu cenas aprēķinu savam privātajam lidojumam.