Veiksmīga privātā reaktīvā lidojuma atslēga ir laba apkalpe. Apkalpes locekļi ir individuāli pielāgota pakalpojuma kvalitātesgarants , kas ar vislielāko rūpību rūpējas par lidmašīnā esošajiem pasažieriem. Lidojuma apkalpe ir atbildīga arī par lidojuma raitu norisi un drošību lidmašīnā. Bet cik cilvēku veido apkalpi? Kādi ir spēkā esošie noteikumi? AEROAFFAIRES sīkāk aplūko dažādus apkalpes locekļus uz privātā lidmašīnas klāja.
Apkalpes vadītājs: pilots un otrais pilots
Nav iespējams iedomāties privāto reaktīvo lidmašīnu lidojumu bez apkalpes priekšnieka uz klāja! Pilota, kuram bieži vien ir otrais pilots, klātbūtne ir būtiska aiz lidmašīnas vadības pults.
Privātās lidmašīnas pilota loma un uzdevumi.
Loma, kāda ir pilote de jet privé ir lidot ar gaisa kuģi droši un saskaņā ar aviācijas noteikumiem. Viņa pienākumos ietilpst :
- Nodrošināt pasažieru un apkalpes drošību: pilota prioritāte ir garantēt visu lidmašīnā esošo pasažieru drošību. Lai nodrošinātu netraucētu lidojumu, viņam jāievēro drošības standarti un noteiktās lidojumu procedūras.
- Lidojuma plānošana un sagatavošana: Privāto reaktīvo lidmašīnu pilotiem lidojums jāplāno iepriekš. Viņiem jāanalizē laika apstākļi, lidojuma apstākļi, lidojuma laiks un lidojumam nepieciešamie resursi.
- Lidojums ar lidaparātu: pilotam lidaparāts jāpilotē pilnīgi droši. Lai to panāktu, viņam jāievēro noteiktās procedūras. Pilotam jāsazinās ar contrôleurs aériens un pastāvīgi atjaunināt savu lidojumu kvalifikāciju.
- Ārkārtas situāciju pārvaldība: pilotiem jāspēj pārvaldīt ārkārtas situācijas. Aprīkojuma bojājumi, neparedzēti laika apstākļi vai ārkārtas medicīniskās situācijas ir tikai daži no uzdevumiem, kas viņiem ir jāprot veikt.
- Gaisa kuģa tehniskā apkope: pilotiem jāspēj veikt gaisa kuģa tehnisko apkopi. Viņi ir atbildīgi par sistēmu pārbaudi, regulāru lidaparāta apskati un ziņošanu par problēmām tehniskās apkopes komandai.
- Pilota pienākums ir sazināties ar pasažieriem, sniedzot viņiem informāciju par lidojumu, laikapstākļiem un ielidošanas laiku. Viņam arī jāspēj atbildēt uz pasažieru lūgumiem un vajadzības gadījumā palīdzēt pasažieriem.
Lai kļūtu par pilotu, nepieciešama kvalifikācija:
Kvalifikācija, kas nepieciešama, lai kļūtu par privātā reaktīvā lidaparāta pilotu, atšķiras atkarībā no valsts noteikumiem un uzņēmuma prasībām. Kopumā nepieciešamā kvalifikācija ir šāda:
- Pilota apliecība: lai lidotu ar privāto reaktīvo lidmašīnu, jums jābūt derīgai licencei, ko izsniegusi tās valsts civilās aviācijas iestāde, kurā paredzēts veikt lidojumu licence de pilote ja ir nepieciešama licence, ko izsniegusi tās valsts civilās aviācijas iestāde, kurā paredzēts veikt lidojumu. Francijā tā ir DGAC.
- Veselības apliecība: jums nepieciešama derīga veselības apliecība. To izsniedzDGAC apstiprināts aviācijas ārsts. Šī apliecība ļauj jums praktizēt kā pilotam.
- Lidojumu pieredze: aviokompānijām un privāto reaktīvo lidmašīnu operatoriem parasti ir prasības attiecībā uz lidojumu pieredzi. Tās var atšķirties atkarībā no gaisa kuģa tipa un uzņēmuma īpašajām vajadzībām.
- Tipa apmācība: Privāto reaktīvo lidmašīnu pilotiem ir jāiziettipa apmācība katram gaisa kuģa tipam. Šī apmācība dod tiesības vadīt konkrētu gaisa kuģi.
- Valodu zināšanas: pilotiem jāspēj efektīvi sazināties angļu valodā, kas ir starptautiskās aviācijas valoda. Ir īpašs valodas prasmes tests FCL.055.
- Pilotiem jābūt labām zināšanām lidojumu teorijā, meteoroloģijā, aeronavigācijā, aeronavigācijas noteikumos un lidojumu operāciju vadībā. Visas šīs zināšanas tiek iegūtas pilota iepriekšējās apmācībās.
Vai otrais pilots ir būtisks privātās lidmašīnas apkalpes loceklis?
Vajadzība pēc otrā pilota privātajā reaktīvajā lidmašīnā ir atkarīga no vairākiem faktoriem, piemēram, lidmašīnas lieluma, aviācijas noteikumiem, operatora prasībām un klientu vēlmēm.
Ja lidmašīna ir maza, privāto reaktīvo lidmašīnu var pilotēt viena persona. Pilotēšanu tad atvieglo automatizētas navigācijas un palīdzības sistēmas. Tas attiecas, piemēram, uz Diamond DA62 Vulcanair P68 vai Aviator TP 600. Tomēr arī šajos gadījumos operators var izvēlēties norīkot otro pilotu, lai palīdzētu pilotam un nodrošinātu papildu drošības pasākumu.
Citos gadījumos privātās lidmašīnas var būt konstruētas tā, lai tās varētu vadīt divi piloti, un ekspluatants var pieprasīt, lai lidmašīnu vadītu divi piloti deux pilotes soient présents à bord visu laiku. Tas attiecas, piemēram, uz Citation Mustang vai Legacy 600. Šī prasība var būt saistīta ar drošības apsvērumiem vai īpašiem aviācijas noteikumiem.
Ir svarīgi atzīmēt, ka lielākā daļa mūsu fraktēto lidmašīnu prasa divu pilotu klātbūtni saskaņā ar aviācijas noteikumiem certification Transport Public de Passagers.
Salona apkalpe.
Portāls hôtesses de l’air un stjuarti ir tie personāla locekļi, kas ir vistiešākajā saskarē ar pasažieriem. Viņi rūpējas par to, lai lidojums noritētu raiti gan komforta, gan drošības ziņā.
Salona apkalpes loma.
Privātā reaktīvā lidmašīnā salona apkalpes uzdevums ir nodrošināt pasažieriemvisaugstākā līmeņa pakalpojumus. Šeit ir uzskaitīti daži no galvenajiem salona apkalpes pienākumiem biznesa reaktīvajā lidmašīnā:
- Salona sagatavošana: salona apkalpei ir jāsagatavo lidmašīnas salons cabine de l’avion pirms lidojuma. Viņiem jānodrošina, lai viss būtu tīrs, sakārtots un darba kārtībā.
- Pasažieru sagaidīšana: Salona apkalpe ir atbildīga par pasažieru sagaidīšanu lidmašīnā. Viens no viņu uzdevumiem ir palīdzēt pasažieriem iekārtoties un atbildēt uz visiem jautājumiem.
- Nodrošināt service de restauration ēdināšana: Lidojuma pavadoņi ir atbildīgi par ēdienu un dzērienu pasniegšanu pasažieriem un par to, lai pasažieriem lidojuma laikā būtu viss nepieciešamais. Lai nodrošinātu augstas kvalitātes pakalpojumus, lidojuma laikā var būt klāt specializēts ēdināšanas personāls.
- Personalizētu pakalpojumu nodrošināšana: Salona apkalpei ir jābūt uzmanīgai pret pasažieru vajadzībām un jāsniedz viņiem personalizēti pakalpojumi, ņemot vērā viņu vēlmes. Lai nodrošinātu kvalitatīvu apkalpošanu, AEROAFFAIRES komanda nodibina tiešu kontaktu ar katru fraktētā gaisa kuģa apkalpes locekli.
- Tīrības uzturēšana: Lidojuma apkalpei jānodrošina, lai salons būtu tīrs un kārtīgs visa lidojuma laikā. Viņi regulāri tīra virsmas un iztukšo atkritumu tvertnes.
Citi salona apkalpes pienākumi.
- Drošības nodrošināšana: salona apkalpe ir atbildīga par pasažieru drošību lidmašīnā. Viņiem jāveic drošības demonstrācijas un jāsniedz norādījumi ārkārtas situācijās. Visbeidzot, apkalpe nodrošina, ka pasažieri ievēro drošības noteikumus visa lidojuma laikā.
- Avārijas situāciju pārvaldība: avārijas situācijas gadījumā stjuartiem jāspēj pārvaldīt situāciju. Viņiem jāspēj veikt nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu pasažieru drošību.
Cik stjuartu ir nepieciešams privātajā lidmašīnā?
To skaitshôtesses de l’air vai stjuartu skaits ir atkarīgs no vairākiem faktoriem, tostarp no lidmašīnas lieluma un pasažieru skaita uz klāja.
Kopumā jets privés légers kas var uzņemt līdz 7 pasažieriem, ir nepieciešama tikai viena stjuarte, lai nodrošinātu pasažieru apkalpošanu un drošību. Tomēr jets privés longs courriers kas var uzņemt līdz 16 vai vairāk pasažieru, var būt ieteicams nodrošināt divas vai pat trīs stjuartes, lai garantētu kvalitatīvu apkalpošanu visiem pasažieriem.
Svarīgi arī atzīmēt, ka daži privāto reaktīvo lidmašīnu operatori var pieprasīt noteiktu skaitu stjuartu atkarībā no to iekšējās politikas un klientu vēlmēm.
Citi privātā reaktīvā lidaparāta apkalpes locekļi.
Papildus pilotam un salona apkalpei uz privātā reaktīvā lidaparāta klāja var atrasties arī citi darbinieki. Apkalpes sastāvs būs atkarīgs no lidojuma īpašajām vajadzībām un klientu prasībām. Tālāk ir sniegti daži piemēri par papildu personālu, kas var atrasties uz privātā reaktīvā lidaparāta klāja:
- Lielākām privātajām lidmašīnām var būt nepieciešams, lai uz klāja būtu arī lidojuma inženieris. Viņš rūpējas par lidmašīnas sistēmām, apkopi un remontu.
- Pavārs: Luksus privātā lidmašīnā var būt ierīkota borta virtuve. Var būt nepieciešams šefpavārs, kas gatavo augstas kvalitātes maltītes pasažieriem.
- Konsjeržs: Dažas privātās lidmašīnas var būt aprīkotas ar konsjeržu service de conciergerie à bord lai palīdzētu pasažieriem organizēt ceļojumu. Tas ļauj rezervēt viesnīcas, restorānus, biļetes uz izrādēm u. c.
- Ārsts: uz transport médicalisé (EVASAN)rezervēti pasažieriem ar īpašām medicīniskām vajadzībām, uz kuģa var būt nepieciešams ārsts. Viņš vai viņa sniegs neatliekamo medicīnisko palīdzību.
- Tulkotājs: ja pasažieri runā citā valodā, kas nav apkalpes valoda, var būt klāt tulkotājs. Viņš atvieglo saziņu uz kuģa.
- Apsargs: dažos gadījumos, piemēram, transport de bijoux vaiœuvres d’art, pasažieriem var būt nepieciešama papildu aizsardzība. Tāpēc uz kuģa var būt nepieciešams apsargs.
Pārliecinieties, ka jums tiek nodrošināts individuāli pielāgots pakalpojums, izmantojot AEROAFFAIRES.
Lai veiktu privātu reaktīvo lidojumu labākajos apstākļos, kvalificēta un uzmanīga personālapavadībā , zvaniet AEROAFFAIRES. Jau vairāk nekā 30 gadus mēs esam gaisa čartera eksperti un varam atbildēt uz visiem jūsu jautājumiem. Mēs pielāgosimies jūsu vajadzībām, un kopā izlemsim, kura apkalpe jums ir vispiemērotākā.
Kad vēršaties pie AEROAFFAIRES, varat būt droši par personalizētu atbalstu no brīža, kad pieprasāt piedāvājumu, līdz pat lidmašīnas nolaišanās brīdim.
Lai pieprasītu personalizētu, neobligātu piedāvājumu, sazinieties ar AEROAFFAIRES. Mūsu aviācijas eksperti ir jūsu rīcībā 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā pa tālruni +33 (0) 1 44 09 91 82 vai pa e-pastu : charter@aeroaffaires.com. Jūs varat arī aizpildīt mūsu devis en ligne un saņemt atbildi divu stundu laikā.