NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

2050. gads: nulles CO2 emisijas aviācijā

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Aviācija ir nozare, kas nepārtraukti attīstās. Taču tā saskaras arī ar daudzām problēmām, jo īpaši saistībā ar ietekmi uz vidi. Siltumnīcefekta gāzu emisijas, ko rada aviācija, ir viens no galvenajiem klimata pārmaiņu faktoriem. Tāpēc Starptautiskā Civilās aviācijas organizācija (ICAO) ir izvirzījusi vērienīgu mērķi šai nozarei. Mērķis ir panākt, lai līdz 2050. gadam aviācijas nozarē CO2 emisijas būtu nulle.

AEROAFFAIRES iepazīstina ar rīcības plānu, lai sasniegtu ICAO izvirzīto aviācijas nozares mērķi: 0 CO2 emisijas līdz 2050. gadam.

Kas ir ICAO?

ICAO ir Starptautiskā civilās aviācijas organizācija. Šī organizācija ir atbildīga par civilās aviācijas regulēšanu un standartizāciju. ICAO apzinās nepieciešamību samazināt aviācijas radītās siltumnīcefekta gāzu emisijas. Tāpēc organizācija ir izstrādājusi rīcības plānu, lai līdz 2050. gadam sasniegtu mērķi – nulles CO2 emisijas.

Kādi ir ICAO pasākumi, lai līdz 2050. gadam sasniegtu nulles CO2 emisijas?

ICAO rīcības plānā ir iekļauti vairāki pasākumi. To mērķis ir samazināt aviācijas nozares radītās siltumnīcefekta gāzu emisijas. Ieguldījumi, kas nepieciešami, lai to sasniegtu, tiek lēsti 1 550 miljardu dolāru apmērā. Nolīgumu 2022. gada 7. oktobrī parakstīja 193 valstu pārstāvji, kas vienojās piedalīties kopīgos centienos, lai atbalstītu Parīzes nolīgumus, kuri paredz cīņu pret globālo sasilšanu. Uzziniet vairāk par pasākumiem, kas paredzēti šā mērķa sasniegšanai.

Ilgtspējīgu degvielu plašāka izmantošana SAF :

ICAO mudina aviosabiedrības izmantot ilgtspējīgu degvielu SAFlai samazinātu siltumnīcefekta gāzu emisijas. Ilgtspējīga degviela ir degviela, kas ražota no augiem, atkritumiem un citiem atjaunojamiem avotiem. SAF šķiet efektīvs risinājums siltumnīcefekta gāzu samazināšanai (par 80 %). Tomēr aviokompānijām joprojām ir grūti tās iegādāties. Turpmāko gadu mērķis būs padarīt tās pieejamākas un lētākas. AEROAFFAIRES mērķis ir 2023. gadā strādāt roku rokā ar aviosabiedrībām un sistemātiski piedāvāt saviem klientiem gaisa kuģus, kas izmanto šāda veida degvielu.

Energoefektivitātes uzlabošana:

ICAO mudina aviosabiedrības uzlabot gaisa kuģu energoefektivitāti, izmantojot modernākas un energoefektīvākas tehnoloģijas. Gaisa kuģu ražotāju mērķis ir samazināt turpmāko gaisa kuģu oglekļa emisijas, izmantojot vairākus procesus:

  • izstrādājot un investējotavions électriques et l’hydrogène
  • gaisa kuģu konstrukcijas uzlabošanu, lai uzlabotu aerodinamiku
  • atvieglojot to, ko var atvieglot, piemēram, dzinējus, bateriju svaru
  • izstrādājot hibrīddzinējus

Videi draudzīgu lidostu veicināšana:

ICAO mudina lidostas ieviest ilgtspējīgu praksi. Tas tiek darīts, lai samazinātu to ietekmi uz vidi, jo īpaši siltumnīcefekta gāzu emisiju ziņā. EDEIS Aéroport un Vinci Aéroport labi apzinās šo mērķi un ikdienā strādā, lai uzlabotu lidostu struktūru ekoloģiskos rādītājus un oglekļa emisijas.

Dalība oglekļa emisiju kompensēšanas programmās:

AEROAFFAIRES ir pirmais aviokompāniju brokeris, kas izveidojis partnerību ar ICAO ECO-TREE. AEROAFFAIRES saviem klientiem piedāvā iespēju ieguldīt līdzekļus Francijas mežos, rezervējot lidojumu ar privāto lidmašīnu.

2050. gads: visi aviācijas nozares dalībnieki ceļā uz videi draudzīgāku aviāciju

Sasniegt ICAO mērķi līdz 2050. gadam panākt nulles CO2 emisijas būs iespējams tikai tad, ja aviosabiedrības, lidostas un valdības sadarbosies, lai īstenotu nepieciešamos pasākumus. Tomēr ir svarīgi atzīmēt, ka šo mērķi var sasniegt tikai tad, ja tiks izstrādātas un ieviestas nepieciešamās tehnoloģijas.